2017街馬賽後檢討

完賽獎牌@囉唆大叔

嗱嗱嗱!賽前都出咗通牒,點解跑友硬係要做錯嘅呢?

首先叫咗自己帶水杯水樽,唔聽唔帶,又搞到一地垃圾,要麻煩掃地大嬸清潔;跟住又投訴唔夠水飲,投訴講環保不如唔好搞跑步比賽。而我就做好榜樣帶定兩個500ml水樽,一個裝水,另一個裝電解飲品,放在腰袋,可以兩手fing fing輕鬆擺動,又可以隔幾個水站先至入水,唔駛同人掙崩頭,節省好多時間。雖然天氣係熱,水應該係要飲多一些,不過都要反醒一下自己嘅身體狀態、訓練計劃和賽前步署;要明白真正跑者係需要適應多變的賽道環境,才有資格挑戰極限。

我又提醒大家唔好亂掉蕉皮能量gel包裝,結果呢又係補給站後幾十米隨處可見,仲真係發現曾經被人踐踏過嘅蕉皮,橫屍路中心,死狀恐怖,不知那位跑友有冇跣鑊金呢?我都食gel,我都食蕉,負責任一點其實可以預算補給站位置前先食自攜的gel,咪可以將包裝放入垃圾桶囉!如果在補給站食蕉,可以食完半截快快掉蕉皮入垃圾桶,或者拎住成隻未開嘅蕉,等待適當時機先食,食完咪輕力拎住蕉皮搵垃圾桶掉囉!其實有幾難,又唔係拎住米田共,依家要用一百幾十個字嚟形容,好彩依家文字唔值錢,做紙媒網媒真係搵唔到錢啦!不過決定繼續做又堅持講真話嘅,又確係受人尊敬喎!

突發事故現場@囉唆大叔

在賽道上還有很多人聽耳機,始終二三十公里的距離,唔係人人可以頂得順呢種孤單的感覺,不過如果可以讓自己的耳朵聽聽身邊跑友的呼吸聲腳步腳,或者少數旁觀人士的喝采聲,還有不同位置站崗的音樂演出者,這些今次比賽才有的悅耳歌聲,不是更加值得欣賞嗎?況且,在比賽途中,真的遇上有跑友受傷需要支援,用耳朵留意臨場指揮作出配合,唔係更加重要嗎?如果要自閉,倒不如返屋企瞓覺,何需天未光撲出郵輪碼頭,攞苦來呻呢?

樂隊落力表演@囉唆大叔

講番映相呢就真係乖乖冇咩人在賽道上急停,只是駛出真功夫,邊跑邊映,動感非常;而大會和自發嘅攝影發燒友又在不同景點擺陣,相信跑友呢幾天都要忙於在網上找回自己或朋友嘅靚相。

最後,終於衝過終點接過完賽紀念牌,大部分朋友的初次長途馬都能夠一一完成,成績達到預期。經過今次比賽,自己亦知道自己的弱點在那裡,可以對正下藥、重點鍛練,繼續為下個月嘅日本三連馬做好最佳準備。

蕉皮與益力多的交融@囉唆大叔

囉唆多一點,大會仍然沒有計劃週詳,只顧聽天由命;寄存行李位置好天曬落雨淋、跑友坐在硬崩崩的石屎地上、垃圾分類設施不足,蕉皮和益力多空樽是否可以分開存放呢?

留言

熱門文章